Bütün bölmələr
Bütün bölmələr
Bütün bölmələr
Banners main page
Bank haqqında
Kartlar
Kreditlər
Əmanətlər
Təcili pul köçürmələri
Onlayn xidmətlər
Xəbərlər
Bankımız mediada
Loyallıq klubu
Hesablaşma əməliyyatları
Sənədli əməliyyatlar
Müraciətlərlə bağlı icmal məlumat
Elanlar
Real hekayələr
Filiallar və bankomatlar
Videolar
Korporativ bankçılıq
Selectors
Debet Kartlar
Lokal kartlar (yalnız Bank of Bakuya məxsus ATM və POS-larda istifadə üçün nəzərdə tutulmuşdur)
Kredit kartlar
Biznes üçün
Nağd pul kreditləri
Kredit kartlar
İpoteka Kreditləri
Biznes kreditləri
Nə vaxt?
Xidmət vaxtı
Bazar ertəsi - Cümə (10:00–18:00)

Risklərin idarə edilməsi

Əməliyyat riskinin yaranmasına səbəb həm daxili, həmçinin də xarici amillər ola bilər. 

Əməliyyat riskinin yaranmasına səbəb olan daxili amillər sırasına aşağıda qeyd edilənlər daxildir:

  1. Bankın təşkilatı strukturu daxilində bölmələr və işçilər arasında vəzifə bölgüsü sahəsində, bank əməliyyatları və digər əqdlərin icrası qaydası və prosedurunda, onların sənədləşdirilməsi və uçota alınmasında olan çatışmamazlıqlar;
  2. Bankın əməkdaşlarının müəyyən edilmiş qayda və prosedurlara riayət etməməsi;
  3. Bankda daxili nəzarətin səmərəsizliyi;
  4. Bankın əməkdaşlarının Bankın maraqlarına zidd olan təsadüfi və ya qəsdən törədilən hərəkətləri;
  5. Sistem və avadanlıqların işində baş verən xəta və nasazlıqlar.

Əməliyyat riskinin yaranmasına səbəb olan xarici amillər sırasına aşağıda qeyd edilənlər daxildir:

  1. Fiziki və/və ya hüquqi şəxslərin Bankın maraqlarına zidd olan təsadüfi və ya qəsdən törədilər hərəkətləri;
  2. Bankın nəzarətindən kənarda olan sistem və avadanlıqların işində baş verən xəta və nasazlıqlar;
  3. Bankın nəzarətindən kənarda olan mənfi xarakterli xarici amillər.

Əməliyyat risklərinin idarə olunması aşağıda qeyd olunan mərhələləri əhatə edir:

  1. Əməliyyat riskinin müəyyən edilməsi;
  2. Əməliyyat riskinin qiymətləndirilməsi;
  3. Əməliyyat riskinin minimuma endirilməsi və/və ya nəzarətdə saxlanması;
  4. Əməliyyat riskinin təqib edilməsi.

Əməliyyat riskinin idarə olunması işinin məram və məqsədlərinə nail olmasını aşağıda qeyd edilmiş metodlar vasitəsi ilə təmin etmək olar:

  1. Sərhəd göstəricilər (limitlər) sistemi;
  2. Səlahiyyətlər və qərarların qəbulu sistemi;
  3. Məlumat sistemi;
  4. Monitorinq sistemi;
  5. Nəzarət sistemi.
Bank of Baku © 2017
Site by Jeykhun Imanov Studio