Bütün bölmələr
Bütün bölmələr
Bütün bölmələr
Banners main page
Bank haqqında
Korporativ bankçılıq
Kartlar
Kreditlər
Əmanətlər
Təcili pul köçürmələri
Onlayn xidmətlər
Xəbərlər
Bankımız mediada
Loyallıq klubu
Hesablaşma əməliyyatları
Sənədli əməliyyatlar
Müraciətlərlə bağlı icmal məlumat
Elanlar
Real hekayələr
Filiallar və bankomatlar
Videolar
Selectors
Tourism
Debet Kartlar
Lokal kartlar
Kredit kartlar
Biznes üçün
Nağd pul kreditləri
Kredit kartlar
İpoteka Kreditləri
Biznes kreditləri
Nə vaxt?
Xidmət vaxtı
Bazar ertəsi - Cümə (10:00–18:00)

Təklif və şikayətlər

İstehlakçılarla işin təşkili xidməti

Müraciətlərinizi şifahi və yazılı formada edə bilərsiniz.
Şifahi müraciət istehlakçının Banka birbaşa yaxınlaşması (iş günləri saat 9:00-dan 17:00-dək) və ya telefon (145) vasitəsilə qəbul edilir.
Yazılı müraciətlər filialların şikayət və təklif qutuları, elektron poçt ünvanı (shikayet@bankofbaku.com), Poçt ünvanı (AZ 1069, Bakı, Atatürk prospekti, 42) və faks (+994 12 498 82 78) vasitəsilə qəbul edilir.

İstər yazılı, istər şifahi daxil olmuş anonim müraciətlər araşdırılmır və cavablandırılmır.

Müraciətlərə 10 (on) iş günü ərzində baxılır və cavablandırılır. İstehlakçının müraciəti əlavə araşdırma tələb etdiyi təqdirdə, onun cavablandırılması 20 (iyirmi) iş gününə qədər uzadıla bilər.
Bu halda müraciətin cavablandırılması müddətinin uzadılması səbəbləri istehlakçıya izah edilir və cavabın təqdim ediləcəyi son tarix bildirilir.
İstehlakçılar Bankının cavabı ilə razılaşmadıqda və müraciətin yenidən araşdırılması məqsədilə Banka təkrar müraciət edə bilərlər. İstehlakçılar yenidən Bankının cavabı ilə razılaşmadıqda Mərkəzi Banka (internet vasitəsilə http://cbar.az/pages/contacts/feedback/next, telefon vasitəsilə qaynar xəttə (4931122), poçt vasitəsilə AZ1014, Azərbaycan Respublikası, Bakı şəhəri, R.Behbudov küç. 32 ünvanına) və ya məhkəməyə müraciət etmək hüquqlarına malikdirlər.

Bankda istehlakçıların müraciətlərinə baxılması, araşdırılması və cavablandırılmasına dair Qayadaların Qısa İcmalı
Bankda istehlakçıların müraciətlərinə baxılması, araşdırılması və cavablandırılmasına dair Qayadalar 


Müraciətlərlə bağlı icmal məlumat

Bank of Baku © 2017
Site by Jeykhun Imanov Studio